Subject: Eesti Keskkonnauuringute Keskuse kliendirahulolu uuring 2024
From: "Urmas Muinasmaa" <[email-masked]>
To: "Urmas Muinasmaa" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 12:32:54 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud klient ja koostööpartner!

Palume Teil osaleda Eesti Keskkonnauuringute Keskuse kliendirahulolu 
uuringus.  Teil on hea võimalus meid tunnustada või siis anda 
konstruktiivset tagasisidet.

Uuringus osalemine on anonüümne ning küsimustele vastamine ei võta palju 
aega (~10-15 minutit). Küsimustik avaneb alljärgnevale lingile klikkides:

EKUK kliendrahulolu uuring 2024 
<https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScNfaSpQON_X2uoBkRF5rC7uMkb2iF_f8DHeRORexMlEu2cKg/viewform?usp=sf_link>

Kui Te personaalselt ei puutu oma töös kokku meie teenustega, siis palun 
edastage see kiri oma asutuses sobivale kolleegile.

Ootame Teie vastuseid kuni 31.12 2024. a.  Teie tagasiside on meile tähtis!

Ette tänades

Urmas Muinasmaa
Kvaliteedijuht
OÜ Eesti Keskkonnauuringute Keskus
Marja 4d, 10617 Tallinn
tel.  6112907, 53052521
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.klab.ee <http://www.klab.ee/>